Sjukling

Usch vad jag hatar att vara sjuk. Jag började känna mig lite småkrasslig i halsen redan i lördags, men spelade ändå fotboll ute i regn och hagel. Man lär sig ju aldrig. Har mått skit nu sen i söndags. Igentäppta bihålor, huvudvärk och feber. Men det börjar väl bli bättre och jag planerar att vara tillbaka i skolan imorgon! Fördelarna med att vara sjuk är ju att man har tid att plugga på sånt som man annars inte hinner med. Skit att det har varit så fint väder dom senaste dagarna bara..

Just nu väntar jag på att The Mentalist ska börja, blir myskväll i sååååffaaan, sen blir det sovdags. Hoppas på att jag vaknar friskare än någonsin imorgon!

Jaaaja, killen är 42 år, men hehehhehh snöggis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0