KLAGA ÄR LIVET

Ååååhh jag har jävligt tråkigt. Har inte haft mycket för mig idag. Heldag i skolan YAAY, och sen kom jag hem och gjorde inte mer än nödvändigt. Dvs ingenting. Ligger i sängen med Stig bredvid mig. Han verkar njuta av livet iallafall, kurrar som fan! Har iallafall en SOLO-tidning att roa mig med ikväll, får se om det blir någon film med, fast tror jag sover istället!

Annars då? Något som är bra i mitt liv?, tänker ni. Svaret är nej och nu ska jag tala om varför:

- Jag är pank. HUR FAN GICK DET TILL? Jag skäms, jag som brukar ha VÄL hand om mina pengar.
- Vi har ingen frukt hemma. Visserligen mitt eget fel då jag är ett fruktmonster.
- Jag har inget skolarbete att göra. "Oh she didn't" men hallllåååå, vissa mår bra av att göra lite nytta. Måste få vara sysselsatt.
- Fryser arslet av mig.

Varm dusch nu, sen SOLO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0