Bra dag!

Hejsan hoppsan lillebror! Började dagen med en huuuge frukost. Ägg och gröt och grejer. Synd bara att jag är skitkass på allt vad matlagning heter. Ett ägg gick sönder i kastrullen, det andra rann det bara äggula om och havregrynsgröten som jag tillagade i micron hann kallna och stelna(?!) innan äggen var klara. Klarade iallafall av att rosta mackor..!

Drog ut och sprang i snöovädret lite senare, ca 3 km. Jävligt ovärt, om du frågar mig. Drog till nästa träning vid halv 2 och nu har jag precis tryckt i mig kööött och potatis. Blir en lugn kväll, som det alltid blir om man heter Erica Sleipner, med plugg och förhoppningsvis en film lite senare!

Har kommit väldigt långt på denna uppgift...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0